BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Thursday, November 25, 2010

suka ria malam hari

korang pernah gi fun fair tak? ala, tempat untuk budak budak main tu. tapi yang over main pon kakak kakak, abg abg budak budak. tak lebih kurang mak bapak dorang gak. kalau nak dikategorikan. aku ni budak budak lagi kot. haha. layak lagi nak main main kot.ni adik(perasan budak) nak story ni gi jalan jalan dekat fun fair berhadapan dengan tesco kuala selangor. sebelum pergi dekat situ, kami bershopping barang dapur dulu dekat tesco. semua benda rasanya nak ambik. haha. maklumlah nama pon perempuan. kami rancang nak masak tomyam. dah habis makan pon kerana aku menulis blog ni pon lepas makan tomyam.yum yum. sedap tu. oke back tu story.lepas da penat penat membeli barang tu dan pungut barang tu ke kaunter dan membayar. seterusnya mencampakkan ke dalam bonet kereta TAR. kawan kawan aku, berkata. jom jom gi fun fair tu. dengan tidak menghampakan dan mengukirkan senyuman kitorang pon mengerakkan kaki kami menuju ke arah situ. dengan muka terkejut kot. macam tak pernah tengok pulak. haha. mula mula aku suruh dia naik yang macam kerusi tu. yang pusing pusing macam nak kena campak tu. tapi macam mahal pulak satu kepala 6 ingit. last last kami pon ambik keputusan naik yang macam sampan. mulanya aku taknak. tapi mereka beriye iye mengajak. aku pon mengiyakan la. lagipon sikin yang belanje. hehe. bukan selalu dapat belanje. haha. da naik tu. rasenya benda tu tak laju lagi doeang da jerit lebih lebih. lagi la paan tu. jerit lagi la kuat. bila da semakin laju. terdiam semua. haha. nak tergelak pun ada. rasa macam nak tercabut nyawa time tuh.haha. kesian aku tengok muka masing masing. jalan pun dah terumbang ambing. haha. padan muka pada diriku dan yang lain lain. haha. disitu kami berkenalan dengan seorang lagi orang besut yang radin bawa jauh jauh.  nama kawan dia dzulfadhli. mula mula ingat macam sombong. rupanya peramah la gak. ;p

0 comments:

SEKOLAH DULU