BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Wednesday, November 10, 2010

aku suka lagu ini (kimiA-MeLda Ahmad)

aku bukak blog kawan aku..tiba-tiba aku dengar lagu ni kat blog dia..aku jatuh hati pulak dengan lagu ni...haha
tekan link ni
http://www.youtube.com/watch?v=vdFNcpxe3oU

aku xpernah dengar pon pasal penyanyi ni...
setelah aku mengkaji lagu-lagunya melalui telinga aku ni seronok pulak...

thanzz my friends TIRA MEDAN..:))



Lirik Kimia – Melda Ahmad

 

Aku mula jatuh hati kepadamu
Setelah kau kata cinta padaku
Masing-masing dulu punya pasangan
Akhirnya kita bersama
Pertama kali kita bersua bertentang mata
Terasa ada kimia di antara kita

Chorus

Kau kucup pipiku
Kau bisikkan cintamu
Kau kata baby I love you
Kau cairkan hatiku
Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu

Ulang Chorus

Bahagia
Ku rasa disaat kita berdua bersama
Memandang bulan terang
Menyaksi bintang-bintang
Kau seru akulah pelangi cintamu
Kau seru akulah pelangi cintamu

1 comments:

Athirah Medan said...

ya ya, terima kasih :D

SEKOLAH DULU