BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Tuesday, November 9, 2010

rasa seronok

aku teruja dapat kawan-kawan yang sayang aku....thanzz guys...
malam tadi rasa seronok jer..walaupon waktu da pukul 3 a.m....tapi rasa seronok.....

mula-mula rasa dalam area 10 lbey tu xdalah seronok sangat...
dengan perasaan sayangnye menunggu dia..besenye kul 10 lbey dia text aku...
tapi tidak untuk malam tadi....
lama-lama bengang jugak la nak menunggu dia....
tapi xlama pastu dia text jugak aku..nasib dia kata "sorry"...cair la sudah hati aku.....
sebab aku taw selama ini dia bukan lah seorang yang mudah meminta maaf...
kali kedua perkenalan kami ni aku nampak perubahan dia...
sebab aku taw dia akan berubah sebab itu aku tetap sayang dia dari dulu sampai sekarang...

lupa aku nak story kat sini yang aku ada terserempak ngan dia sabtu yang lepas sewaktu aku berjalan-jalan
kat sungai besar dengan parents aku..
time kami jumpa tu dia tu dah masuk tengah hari dah..aku nampak dia time dia nak masuk kfc...dapat gaji la kt,,2 yang dia makan mewah sket...
yang aku tergelak bila masuk babak ni la...HAHA..
time dia kat kaunter tengah meng'order makanan, aku tercuit la dia dengan hujung phone aku ni....
dia tolehkan la kepalanya ke kiri,,dia terkejut tgok aku ada kat situ...hehe
adalah dalam 25 saat dia pandang aku dgn reaksi muka terkejut xdapat berkata apa-apa...HAHA..kesian akak dekat kaunter 2 pangil dia...HAHA...almaklumlah,,kami memang da lama xjumpa..mestilah terkesima bila jumpa kot...tapi time aku ade la rasa mengigil sket tp xdelah sampai nak terkucil..apa la kan ngan bf sendiri pon nak mengigil...HAHA..tapi syang kami jumpa pun xsampai 5 minit....ops...xbole date lama-lama...dosa..haha...xdalah,,,itupon kebetulan je...parents aku da tunggu kat kereta...kami nak balik kg...

eh..ni da luar dari aku nka story da...
hehe..
nak dipendekkan cerita...malam tadi aku da terlelap awal da dalam pukul 12..
biasanya pukul 3 lbih baru aku tidur...
dalam jam 3:05 am...sayang aku tu pon kol...mengganggu waktu malamku...
tapi seronok....mata yang ngantuk pon jadi segar...
macam-macam kami sembangkan..gaya macam da lama xmenyembang jer...haha
ada satu ayat yang mencuit hati aku...
romantik pulak dia malam tu....haha..
sejak bila aku pandai nak jiwang-jiwang ni????haha
tapi da nak dekat kul 4 tu tbe-tbe phone mati....(habis kredit)
kami pon nak lelap la..
tapi aku macam bese la kalau da tido terbangun konpemlah susah nak tdo balik......

xlama kemudian,,ila pulak text aku kul 4 lebih....ada la benda yang kami story..
sempat gak tu nak kutuk-kutuk orang...
tapi banyak kepada problem dia...

last-last mata aku xtahan aku terlelap dalam kul 5 lebih kot...
lambat-lambat pon bangun solat subuh...
almaklumlah kat umah ni konpem-konpem ada jam manual yang mengejutkan..
"ayong!! bangun solat subuh...."
celik-celik je mak aku da membebel....bese la 2..
tapi disebabkan  mata tu da ngantok terpaksa la lelapkan balik mata aku ni kan...

tengah syok-syok tido..
tiba-tiba celcom aku berbunyi...
my bff syikin kol...
excited la 2 kol baru sampai dari hong kong.....
haha...
lama jugak kami gayut.......
macam2 story.....
eh,,aku tacing ni ngan ko syikin..
mana ole-ole untuk aku dari hong kong!!!!

aku sayang korang semua..........sayang my sayang sangat2..muahhxx!!

0 comments:

SEKOLAH DULU