BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Thursday, November 11, 2010

pening + serabut = perabot!!

pagi-pagi ni da wat kepala aku ni naik serabut....aku punya la yakin pagi ni dapat tengok result aku,, tup2....bayaran tertunggak la pulak..mana aku nak cekau duit ni?? korang ni da la wat silap..kami xdapat bantuan dari mana-mana..ingat kami anak orang kaya ke?da la dengan ekonomi yang merundum sekarang ni...xhabis dengan permintaan duit..duit...duit!!!! kata di sponser?? tbe-tbe kata tertunggak pulak....ni mula la raksasa jadi nak mengamuk ni...aku da hilang sabar ni...selamat la aku xboleh nak bakar..susah-susah kalau xreti nak mentadbir tutup jer semua bangunan tu..cmne aku nak oyak kat bapak ku?? mahu pengsan dibuatnya tu..baru aku nak diam-diam sikit kalau keluar result....kalau best baru la aku cakap..kalau xbest lambat sikit la aku oyak..bukan taknak oyak langsung....sabar..sabar....jahat x cara aku ni?? eleh..biasa la tu budak-budak remaja macam aku..asal ada masalah je kami., asal kami je masalah........................

0 comments:

SEKOLAH DULU