BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Monday, November 15, 2010

masa berlalu

tik tok tik tok..dari siang kemalam, dari malam ke siang. dari bulan 1 ke bulan 11. hari ni jer da masuk tarikh 15 hari bulan. lagi 20 minit nak masuk tarikh 16.. tiba-tiba kawan yang aku rapat kat tempat aku belajar sekarang anta satu pesanan ringkas melalui sistem pesanan ringkas chat di facebook.. walaupon aku benci menyampah kawan dengan dia! tapi tiba-tiba dia bagi satu cerita yang kurang menarik dimata aku untuk membaca.,. dia kata dia dapat offer kat uitm. mak n bapak dia suruh dia pergi kerana kos dia tu senang nak kendali syarikat pakcik dia nanti. cerita yang menyeronokkan ke menyedihkan ini? patutnya kenalah seronok kan sebab benda dapat memajukan masa hadapan dia kan kan?. tapi dalam masa yang sama terserlah lah juga kesedihan itu even engkau selalu menyakitkan hati aku! buat aku menyampah sangat-sangatlah pada engkau! suka carik pasal dengan aku! tapi dia lah juga yang selalu wat aku tersenyum.:))..sebab ko sayang kat aku kan kan? kalau kau pindah pon mesti dah takde sape-sape nak kitorang buli kan? kat kelas pon da tak ada orang nak kena sakat! huhu.. siapa lagi nak jadi orang tengah untuk apa-apa perkara antara kami dengan ustaz? tapi tenang la sikit aku, takdelah tiba-tiba dapat sms mintak share rm1..haha..alamak, siapa lagi aku nak buli mintak belanja nanti malam-malam kalau xcukup duet aku?tak apa, kalau engkau nak pindah gak, aku nak TAR. haha. ko sayang kat aku kan? haha. xsayang dekat 3 serangkai?tapi apa-apa pun, seronok dapat kawan dengan engkau! kalau betol-betol engkau pindah ilanglah best student!! siapa lagi nak wat aku tersenyum kalau aku nangis..huhu..sapa lagi yang nak sakitkan hati aku? nak bodek-bodek aku ni cumil,.sedih la juga.tapi apa-apa pun aku support ko! mestilah ko nak yang terbaik untuk hidup ko kan? aku berbangga dapat mengenali seorang kawan seperti engkau..:((

0 comments:

SEKOLAH DULU