BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Monday, November 1, 2010

NaK diEt...

niat hati cuti semestar ni nak "diet"...walaupon cuti semestar ni xla panjang mana pon....
HUHU..
ni  gara-gara "orang" kata aku da gemok la ni...

gemok ke aku??HUHU                                                  
gemok la gak...

tapi niat aku nak "diet" terbantut...abah aku pulang dari LangKawi..

tergugat diriku untuk "diet" pabila abahku pulang membawa "coklat" yang banyak..
HAHA..plus plus "temok" la aku la ni...
walaupon hakikatnya aku xlah minat mana pada "coklat" ni...
tapi dah abah da belikan untuk anak-anaknya..
xkan la xnak makan kot kan...
kena la makan gak...HEHE..

rasanye xdelah "temok" mana pon kan..
juz nampak berisi...HAHA

cuma "kependekan" aku ni yang menampakkan aku ni "temok"

adoyay!!
camne nak "tinggi" ea???

0 comments:

SEKOLAH DULU