BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Thursday, November 11, 2010

bosan tOl la


Penat betol la aku tengok paparan yang sama jer!! cuba,cuba, dan teruskan lah dengan usaha aku ini dengan mencuba...hasilnya tetap juga sama.,awal-awal jiwa aku ni punyalah nak berkobar-kobar..ilang sudah kobar-kobar itu bertukar menjadi raksasa yang hampir nak ilang perasaan hendak menunggu...
bila da dapat masuk...ini pulak yang terpapar!!
Keputusan peperiksaan anda ditangguhkan sementara
"Keputusan peperiksaan anda ditangguhkan sementara"
...adoyai...macam nak tunjuk result gempak jer..haha...
dup dap dup la jantung aku ni....agaknya kalau ada zip da terbukak zip ni jantung nak terkeluar...HAHA...xpelah...nasib aku masih diunsurkan nilai-nilai murni dalam diri aku ini...sabar separud daripada iman..xdapat bukak gak malam ini,kalau xboleh juga,esok ada lagi,xda untuk hari esok,lusa pon boleh..kalo lusa pon xde aku bakar je terus UNISEL 2..HAHA..

0 comments:

SEKOLAH DULU