BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Monday, November 15, 2010

khidmat negara memori yang best

dengan kebosanan yang melanda.aku mengorek semua pengisian yang ada di dalam laptop ku, aku terpandang gambar time aku dekat tempat aku jadi wirawati negara tu.teringat pulak,kat sinilah antara aku jadi budak-budak hot.haha.bukan aku kot punca jadi hot, tapi aku terkawan dengan budak glamour,haha.Qama!! suka bikin kecoh.dengan aku aku sekali kena tempias ko.

  
budak paling hot

ini lah budak paling hot.ko ni suka bikin panas kan kan? haha.tapi dia baik selalu belanja aku.haha.tapi dak ni lah selalu jatuh.sikit sikit semput.haha.menyusahkan tol! haha..kidding jer.sonok dapat kawan macam ko.haha.
dah dah, aku nak sambung story..ingat lagi time mula mula dapat berita kena masuk tempat alah ini, yelah tempat ni nanti akan memenatkan aku, muka aku yang cerah ni pon bole jadi gelap.tapi lama, jadi seronok kot kat sini.yang aku xsangka, senakal nakal aku ni gak ada juga yang pilih aku jadi ketua kompeni.nakal aku ni kot.orang suruh gi surau solat kat dorm, teladan yang baik sungguh.tau tau ramai yang tak puas hati dengan aku, ada aku kisah ke? haha.siapa suruh pilih aku. tapi kalau aktiviti kita semuanya dapat no best kan, 1 dari belakang,haha.bangga beb. tapi still happy, tetap dengan sorakan ceria kita,

tangan kanan di depan, kebelakang,
depan belakang,
lagi pe ea? aku da lupa la...ha..sambung-sambung!

macam-macam sorakan kita kan.kan? tu yang penting tu.siap orang jeling-jeling lagi.tapi memang aku xdapat lupa la memori kat sii. banyak mengkarang memori betol lah.dari awal yang kita kita datang tak nak pergi, bila balik tak nak pulak balik rumah kan.kan. semua nak nangis malam malam tu.eh, ingat tak yang kita nyanyi lagu kau ilhamku tu ramai ramai. seronok kan kan? yang kita kena tunda satu hari balik tu.eh starburst!ingat tak time kita balik dari hutan tu(padahal belakang kem je) yang kita jadi katak kat dalam kolam tu nyanyi sorakan ceria. mana eh, video tu, aku lupa pulak simpan kat ane,.da simpan dalam memori korang kan kan?.didie,ingat tak time kita balik dari latihan kawad yang ko nangis gila gila kerana kelaparan tu.kita mintak kat cikgu nak pinjam boiler. kesian kawan aku kelaparan..haha.yang ada malam tu kita kena cangkung lama lama sebab sellau main handset dekat surau.padan muka kita kan.penat kot kena denda macam tu..paling aku tidak lupa,denda PT10 tetap dalam hati..dah dah..aku rasa kalau aku cerita macam macam aku boleh cerita.panjang kehidupan disana. tapi bagi aku memang seronok berada di alam sana.korang yang mana mana dapat plkn tu, pergilah. seronok beb.siap dapat kad atm lagi yang boleh keluarkan wet. free free je dapat duet.haha.yang tak dapat dilupakan karangan karangan memori kalau berada di sana lah.kalau pandai bawa diri tak adalah masalah masalah yag timbul..cerita cerita kat dada akhbar tu sebab tak pandai bawak diri lah tu.windu korang tengku-tengku!!..;p
aku lah wirawati negara :)
time kita main apa ntah aku lupa permainannya
ingat tak waktu ini? ;p
malam lambaian kasih ;)
gelap kan muka aku? ni pon lepas nangis ;p
simbol aku mendapat pangkat untuk menjadi ketua wirawati STARBURST.:)
time kita nak balik kot raya cina dalam bas
sempat sblm berbaris
kita kita yang hot :))
malam malam last kita lepas kita nangis nangis ;p
pagi yang hening
budak yang bermasalah dengan kompeni dia. HAHA.;p

this moment always in my heart :))

1 comments:

QAMARIAH MAJURI said...

nani sengal ko weiii
ko yg pling hot kot
bkn aq
hahahahha =)

SEKOLAH DULU