BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Friday, November 5, 2010

5 NovemBer 2010 4:49 p.m (agenda kedua)

hilang mood untuk hari ini...hati aku tiba-tiba jadi pilu plus perasaan hendak menangis...nasib ada rakanku NORASIKIN MOHD AZMAN sebagai pendengar masalah aku ini...kalau nak bagi aku karang karangan yang sedih-sedih...aku tidak pandai untuk mengkarangnya walaupon aku punya SPM untuk subjek Bahasa Melayu aku dapat A..aku cuba jugak untuk tidak menitiskan airmata.. tapi takungan air mata aku pecah juga..tapi tidaklah seteruk banjir-banjir kat belah utara sana..untuk kali keberapa empangan air mata aku ini pecah aku pun tidak tahu..aku macam dah boleh agak benda macam ni akan berlaku..macam nujum pak belalang pulak aku ni nak main teka-teka...erm..untuk alasan yang awak berikan itu?? saya terima je lah nak wat macam mana kan..saya yang patut sedar tidak sepatutnya saya menyayangi awak...walaupun perasaan itu timbul dengan sendirinya..sejak bila pula aku pandai nak jiwang-jiwang ni??..huh...memang itu yang terpapar di jauh sudut hati aku ini..sebab aku sendiri yang dapat rasakan...

tapi memang la kan..ucapan sayang itu senang je kalau kita nak ungkapkan..antara ikhlas atau tidak kita sendiri yang dapat rasakan keikhlasan itu...bila orang yang kita ungkapkan itu da percaya pada sayang yang kita ungkapkan itu..bukan susah pon nak lepas tangan..bagi je alasan atau statement yang agak-agak orang boleh percaya lepastu kita belah la kan...eh,,ada ke cara macam itu??bantai je la..

aku pon da tak tahu nak panjang lebarkan apa lagi dekat post aku ni...kalau ada yang baca post aku ni, suka hati korang la nak kata aku ni jiwangla,gelabah la, degil ke ape ke...ni blog aku..suka hati aku la nak karang apa pon kan...nak lepas kat orang aku ni bukan pandai sangat..lebih baik pendam kan?? btw, thanzz yang sudi dengar.....luv u...:))

bla lu......saya yakin diri saya okay..:))
eh jap..
tol x statement aku ni>>

kadang-kadang manusia ni cakap "sepuluh" perkara "satu" pon belom tentu betol..kalo ada "satu" perkara yang "mungkin" kita boleh percayai tu pon mesti 4 5 kali nak pikir btol ke tak....erm...

0 comments:

SEKOLAH DULU