BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Friday, November 12, 2010

pukul berapa datuk harimau?

aummmmm!!!


pagi yang gelap kini sudah terang!
so...so.. bored this morning!! apa mau buat ya? nak kuar pergi berjalan tiada ongkosnya.padahal tiadalah suka sangat hendak berjalan.mahu cerita apa ya pagi-pagi ini? mengharap keluar dengan si dia hari ini. tapi tiada khabar berita pun. macam biasalah salah faham kami bermula. tapi tiadalah terasa sangat kerana kami pun jarang mesej-mesej ni..kejap-kejap lagi baiklah kot.. tidaklah suka sangat nak bercerita pasal ini. tapi cerita gak aku ini sekarang ini..HAHA..tiada topik yang menariklah untuk di ceritakan kerana kepala otak ini pon tengah ligat memikirkan pasal benda-benda malam tadi.kenapalah satu-satu masalah timbul tapi biasalah itu nama pun berpijak dekat bumi yang nyata.kalau tiada rintangan hidup bukan lah cabaran hidup kan? kadang-kadang kita tidak bersyukur kan apa yang kita ada? padahal benda itu dah lengkapkan hidup kita. kadang-kadang kita dah dapat kawan yang baik, tapi kita nak jugak cari yang lebih baik. bak kata orang tu tu. apa ni., bagi betis nak peha.eh. betul ke peribahasa aku ini? bantailah. macam mana ada istilah sebegitu rupa ye? HAHA.

manalah si mamat romeo ni. tidak contact-contact aku.aku tengah rindu ini.tapi nak ego jugak taknaklah text dulu. saya tengah merajuk dengan kamu ni. cepatlah pujuk. pujukla.pujuklah..mengada pulak aku ni. biarlah kan aku nak merajuk dengan sayang aku sendiri.aku punya kot.tidak tahulah kalau ada yang menyelit. benda kecik pun nak gaduh-gaduh..ops.nak manja-manja sikit-sikit.tidak mahu pun manja-manja banyak-banyak. asal mengada sangat aku ini? ish. meroyan sungguh aku ini..eh mat romeo sayang saya rindu kamu lah! dimanakah kamu? masih diselubungi mimpi-mimpi indahkah.sudah suasana terang menerang ni. pokok yang nampak gelap pun sudah pula itu nampak hijau. kamu tidak mahu bangun-bangunkah lagi?

0 comments:

SEKOLAH DULU