BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Tuesday, December 28, 2010

tak tahu nak tulis tajuk ape

rasanya da lama tak update blog ni . da bersawang da pon . kenapa perasaan ni sentiasa menghantui . sentiasa nak berfikir . kenapa ? kenapa oh kenapa ? . rasa macam sunyi sangat sangat . handset sony aku pon jarang rasanya untuk berbunyi . apakah perasaan dia sebenarnya pada aku sekarang ? aku betul betul keliru . kenapa bermain dengan perasaan aku ? aku steady okay . ye . aku rasa rasa macam cool je. padahal tuhan je tahu macam mana perasaan ni . huh . aku betul betul menjadi keliru sekarang ni . kenapa mesti dia nak suruh aku membenci dia . mana apa yang diungkapkan . macam cerita tak logik kan aku cerita ini . cara macam tak matched . tapi aku tak tahu macam mana nak lepaskan apa yang terbuku kat kepala ini . serius aku sayang kat dia . apa yang nak diungkapkan sebenarnya dengan perasaan ini .dulu aku lah segalanya . aku lah tempat dia bercerita . tapi sekarang dah tiada dah . perasaan tu da jauh sangat dari yang dulu . aku bukan jenis nak mengungkit .kalau betul lah aku tak ada jodoh dengan dia . kalau aku dengan orang lain sekalipon dapat ke aku rasa perasaan yang sama aku dengan dia . kenapa susah sangat aku nak kurangkan sayang pada dia walau pon sedikit . aku macam tak dihargai kadang kadang . aku pon tak nak berfikiran negatif . tapi cara dia betul betul membuatkan aku berfikiran negatif .kalau betul lah aku ada buat salah . terus terang lah . aku sayang kat kau tapi kenapa kau selalu garang garang dengan aku . aku ini apa bagi kau > huh .

aku tak nak cerita pasal ini . perasaan aku betol betol rasa nak keliru . nasib aku ada kawan kawan yang sentiasa bagi aku support . erm . aku mengaku aku dah rapat dengan lelaki lain . tapi perasaan tu takkan sama macam mana aku sayang kat kau . dia kata dia sayang aku . tapi aku tak dapat nak blas kata kata dia pon . sebab aku tahu persaan aku akan hanya setia kat kau . tapi tak tahu lah kalau kau yang menduakan perasaan aku ini . aku harap kau tak mainkan perasaan aku . jangan hancurkan kepercayaan aku dekat kau . hope so .

( luahan hati yang terover nak jiwang )

0 comments:

SEKOLAH DULU