BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Tuesday, December 14, 2010

idea spontan :)

rasa da lama tak update blog . oh . saya memang sombong ! sebab tu malas nak update membuka laman awk wahai encik blog . even kawan kawan baik saya selalu mengupdate encik blog mereka . penaipan saya terganggu lah pulak . idea nak taip hilang ni . KEFOKUSAN penting untuk mengupdate blog ni . oke . what must i story ? about love ? friends ? public issue ? owh . no idea .

story tentang LOVE ?
many categories we can story about love . love is cinta . HAHA . macam karat lah pulak . ( btw no idea ni ) . kalau ingat balik story story time nak bercintan cintun kat sekolah . memang tak patut . cinta monyet  . pernah ke kita tengok cinta monyet ? why  yeah ? human in love but monkey get name . HAHA . monyet monyet ni bersekolah ke ? kiranya kalau bercinta kat sekolah tu monyet lah ye ? ( terasa sekali ni ) .zaman dah berlalu . dunia dah maju . ada kena mengena ke . lantaklah . kalau zaman dulu dulu kat sekolah , kanak yang baru nak meningkat remaja . hanya menggunakan SPS ( sistem pesanan surat ) . lebih afdal untuk kanak kanak ni . suka suka aku jer . ayat kalau ditulis panjang mengurai . almaklumlah rasa baru baru nak disayang sayangi .

kenapa aku sendiri rasa nak tergalak baca ayat ayat aku ni ? HAHA
okay . teruskan ..

nanti bila main tulis tulis surat tu . dikumpulkan lah dalam satu kotak biar nak penuhkan dalam kotak . kononnya untuk tatapan anak cucu nanti ( bab ini aku tak buat ya ! pengalaman dari tgok rakan rakan yg buat ) siap ada yang tulis lagu lagu jiwang lagi tuh . nanti surat tu siap ada corak corak lagi . malam sebelum nak tidur bukak la surat yang ada lagu tu lepastu nyanyi nyanyi ( jangan terasa wahai kawan yang terasa ) HAHA . kelakar kan .

rasanya da taknak lah tulis panjang panjang lagi . da macam orang tak betul pulak taip sambil tersengih sengih ni . apa apa pon zaman sekolah adalah zaman yang sangat indah . banyak story story terukir dalam ingatan . zaman sekolah lah zaman yang menyeronokkan .walaupon kadang kadang terpikir benda tuh tak sepatutnya kita lakukan . :)








0 comments:

SEKOLAH DULU