BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Thursday, December 23, 2010

POST FEEL LAGI

serabut . itu yang bersarang dalam kepala otak aku ni . walaupon aku dah malas nak berpikiran lagi . still think about him . bukan aku taknak mempercayai dia . bukan juga nak mengongkong dia . macam macam permainan yang bergolek golek dalam kepala ni . ya . memang aku cemburu bila dia rapat dengan orang perempuan .orang kata cemburu tandanya sayang . ya . memang aku sayang . tapi aku percaya . aku okay . tidak lebih dari seorang kawan . aku hanya senyum . aku sentiasa tenangkan hati . aku masih berlagak selamba . bila lama lama perangai makin berubah . aku tau dia rapat dengan ex dia . memang aku takkan salahkan siapa siapa kalau masih ada perasaan sayang menyayangi antara satu sama lain . sekarang . bukan aku yang dicari . bukan aku tempat disandarkan segala cerita . adakah aku terlalu mengongkong ? aku hanya perlukan dia sentiasa . perlukan insan yang sentiasa ambik berat pasal aku . kerana aku dan dia bukan lah orang lain . susah untuk aku memikirkan insan lelaki yang lain . sebagaimana aku menyayangi kamu . owh . kenapa aku masih tidak memahami diri kamu . kau suka bermain main dengan perasaan aku . aku betol betol konpius dengan sikap kamu ..........

( terjiwang karat . )

0 comments:

SEKOLAH DULU