BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Saturday, January 1, 2011

HAPPY NEW YEAR

owh no . da tua da aku . takde takde . ada lagi 20 hari sebelum nak jadi tu lagi . HAHA . tp perangai aku dah matang ke ? huhu . bila nak cerita macam mana aku menyambut tahun yang baru ni tak tahu la pulak macam mana nak buat karangan ni . rasanya mula mula nak sambut dengan yang tersayang . tapi tiada rezeki . nak buat macam mana . dia sambut jauh sikit dari aku . aku sambut kat i-city jer . terima kasih kepada M. Syafiq kerana memandu kereta . Bersama sama dengan sikin , iela, mirul dan yang tak secara langsung kawan baikku Baem Idris . Nasib la kami dapat nak melihat bunga bunga api tu meletus . walaupon tengok dekat parking kereta jer . tapi seronok sambut dengan kawan kawan aku . First time aku dapat sambut tahun baru kat luar . Biasanya aku sambut dalam rumah jer . yang letihnya terpaksa berlama lama dalam kereta kerana jem dengan tunggangan kereta . Frust la jugak sikit sikit . Ada juga niat nak sambut dengan Razin . tapi nak wat macam mana tak sempat lah kita nak bersembang sembang . Tapi aku terasa dengan dia . Lupa member dah . Nasib Baem temankan aku gak .Jalan jalan sama sama dengan Baem dapat mengingatkan kenangan dulu dulu . walaupon kita hanyalah kawan baik.Nani sayang dekat Baem . tapi rasanya tak boleh nak lebih lebih . Yang seronoknya kawan kawan aku mengenakan aku dengan semburan spray buih sabun diowang . Da macam orang apa jer melalak kat situ . da tak heran orang memandang ke arah kita . HahA . seronok sangat . ada lagi satu tu time ngah sembang sembang ada pulak yang memberi risalah JAUHI ZINA . huhu . ada la terasa sikit .huhu . aku ingatkan bila da perjalanan balik tu tamat da segala memori yang tercatat . rupanya dalam perjalanan balik tu ila dan apit da merancang dengan satu lagi botol spray sabun nak spray2 dalam kereta . haha . memang kaw2 punya . sampai ila pon da nak tersemput da . haha . terima kasih kawan kawan atas segala memori yang korang catatkan bersama sama . tinggal lah sudah memori 2010 . pada tahun 2011 ni kita mencorakkan memori itu lagi . SAYANG KORANG !

( maaf untuk Baem tak dapat nak tunaikan apa yang kamu inginkan .)

0 comments:

SEKOLAH DULU