BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Thursday, December 9, 2010

-___________________-

orang kata nak mengumpat ini dosa. tapi..itulah manusia. aku malas nak update blog tapi dia kata dia nak perjelasan . perjelasan ? how to starting ea ? rasanya lama kita tak bercontact kan kan . rasanya pikiran ni pon tak terlintas nak berpikir pasal kamu . ape tah lagi nak berstory pasal kamu . aku yang tak tahu hujung pangkal tiba tiba dah di babitkan. ingatkan kisah lama tu nak di ungkit ungkit . kadang kadang kita tak boleh juga nak ikut akal fikiran kita gak . elo kawan , aku tak ada pon nak hasut hasut pakwe aku mintak remove kamu . tanya lah dekat dia sendiri nama dia remove kamu . ada no dia kan ? aku pon baru tahu dia remove kamu lepas baca blog kamu . pasal ex bf kamu tu . kami tak couple pon . nak kata aku nak dia sangat pon tak ada la juga . kami kawan rapat kot . macam kamu rapat dengan pakwe aku dulu dulu . ops , ni bukan pasal aku nak mengungkit pasal perapatan korang . sekarang pon da buka buku baru . yang lama tu da tutup habis dah . aku rasa perjelasan ni da cukup kot . aku tak pandai nak story panjang kat blog ape tah lagi kalau aku nak story story pasal orang . hope pas ni tak simpan simpan dalam hati . kalau nak berkawan dengan dia balik tak susah pon , tekan la add friend . kalau dia approve kamu berkawan la dengan dia balik . aku tak kisah pon korang nak berkawan .tapi kamu sendiri kata tak kempunan nak berkawan dengan dia kan . ups to you . :) . eh, lupa pulak . aku tak ada kot nak jeles jeles ngan kamu . jangan pikir jauh sangat ya. apa yang ada pon aku da bersyukur . setiap individu ada kelebihan dan kekurangan sendiri . ;p

0 comments:

SEKOLAH DULU