BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Tuesday, December 21, 2010

JAUH KU JAUH .

kian jauh kian hilang .
ya . ya . itu butir butir yang aku  nak hempas dekat blog ni . " change " beerti "berubah" beerti "change" . ish . tak habis habis pulak nak cerita pasal emosional . kali ni memang seriously aku nampak perubahan dia . adakah masih ingat atas diriku ? dimanakah pesanan pesanan mengambil tahu aku . bak tajuk lagu Rossa " PUDAR " , dahulu aku lah tempat bercerita . tapi aku tahu , dan aku tak terkejut bila aku rasa dia rapat dengan orang lain . Makin kuat pula tahap cemburu aku . ter feeling feeling pula . senang cerita , aku dah tambah tambah la pula sensitifnya . sikit sikit nak nangis . ish . rimas lah aku . nak jadi budak budak pulak . umur dah nak masuk 19 tahun kot .
alamak . tambah tua pulak aku . takpe takpe . tua umur je tapi jiwa still nampak muda . :)
mengedik sungguh aku tulis kat blog ni kan ? ada siapa siapa jeles ?
actually , bukan apa apa pun . juz terasa kesunyian tu menghimpit diri ni .
ada jugak aku terasa menyayangi orang lain . tapi bila aku nak memulakan langkah ke arah lebih jauh . aku fikirkan kembali status aku dan dia . uish . kembali ke pangkal jalan . tapi setiakah dia ? ( naik pula bulu roma aku bab jiwang ni ) .
nasib aku ada tiga serangkai dan rakan rakan yang dapat mengukirkan senyuman di bibir even kesedihan dan kesunyian bertandang di kamar diri .
terima kasih rakan rakan . yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung .

( penyakit kemurungan telah wujud ! arghh !but still normal )

0 comments:

SEKOLAH DULU