BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Saturday, January 8, 2011

WHEN I MISS SOMEBODY

bila terasa rindu . ku teringat wajahmu . huahua . jiwang karat sudah aku nih . ni la namanya bila budak budak da menjalani kehidupan yang terangau angau . angaukah ? bila duduk diam diam kat rumah nih . mid sem plak tuh seminggu . tak berhijrah mana-mana . still terperap dalam rumah jer. membuatku aku teringat kat dia. siapa lagi . pakwe aku lah ! jangan jeles ye ! rasa macam awal awal couple plak nak rasa rasa rindu rindu tahap panda nih . bila nak jumpa nih . even baru lepas keluar tengok wayang sama sama last week . nak main taip taip mesej si dia buzy diri dengan kerja pulak . konpem dia tak suka di ganggu . ohh awk ! rindunya ! mak aii .. aku sendiri pon geli . :) .bila kita nak kawin nih ? ulat bulu da naik tekuk nih . cepat lah masuk meminang . dah berangan nak naik pelamin nih . (belajar pon tak habis lagi) .ala . orang orang kata nak berangan tak salah. jadi pagi pagi ni aku berangan lah nak naik pelamin dah . kelepak kelepak kepung kepung ( macam nih ke bunyi kompang ? lebih kurang lah . makin banayak aku menaip makin kuat pulak angan merepek aku nih . HAHA . semoga jodoh aku cepat . Amin :)

selepas tengok wayang sama sama :)

0 comments:

SEKOLAH DULU