BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Sunday, January 9, 2011

AJL 25

habis sudah AJL . komen aku kali nih tak best langsung kot apa yang aku perlihatkan dekat kaca tv rumah aku. siyes tak best . tak meriah. tak hot langsung .siapa siapa yang tak menonton nih memang tak rugi pon sebab memang tak best .
okay aku bagi komen untuk persembahan persembahan diorang.

1) Yuna
-pembuka tirai bagi acara malam ni. persembahan so far so good lah. diiringi oleh orkestra. tak menyerlah.

2) Faizal Tahir
-boleh tahan lah persembahan dia . saat dia menyanyi lagu SELAMAT MALAM . macam menyentuh hati la.
  nampaklah macam dia nak mendodoikan orang . Bila saat dia nyanyi lagu HANYUT tu gimik yang dia buat dia nyanyi nyanyi dalam penjara tiba tiba dia terjatuh dalam satu kotak pastu masuk dalam air. gile suspen .wowww!

3) Hafiz
- Pasal si budak AF ni pulak . boleh tahan la jugak . dia ni lagi lah nak wat gimik dia . bole pulak time syok syok dengar dia dendang dendang lagu. bole pulak dia tiba tiba pengsan . lampu dalam stadium tertutup tu terus tertutup . gelagat gelagat orang kat atas pentas tu pon macam dah kelam kabut dah . gila pandai lah .

4) Ana Raffali
- time dye ni aku takde lah tengok sangat . dia punya pakaian macam biasa lah baju kurung . i like her . juz simple person . tak pernah lepas dengan pemakaian baju kurung.

5) Black
- juz simple . xtaw nak cter pe yang menarik pasal dia.

yang lain aku tak berapa pasti dah .

RESULT :

persembahan terbaik : Faizal Tahir

Vokal terbaik            : Hafiz

Tempat ke tiga          : Hafiz ( Noktah Cinta )

Tempat Ke dua         : Black & meet Uncle Hussein

Juara                         : Ana Raffali ( tolong ingatkan aku ) - lagu nih aku btol2 tak sangka dia menang .

0 comments:

SEKOLAH DULU