BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Wednesday, January 12, 2011

i'm a student :D

oh . agak lama tidak menaik tarafkan blogger aku nih. al maklumlah kononnya hendak holiday bersuka ria. tup tup aku di bebani dengan asigtment yang berhaburan diberikan. dua asigtment da settle. tinggal lagi pengajian malaysia dengan psikologi. kawan-kawan aku ramai dah yang mengeluh fuh fuh kepala. mana nak cari isi nak bagi makan kat kertas untuk memenuhi keperluan yang diperuntukkan. esei nak diperah di toreh-toreh bagi padat padat untuk kepuasan lecturer. oh. memang pengisian cuti aku yang berfaedah sekali. even ada asigtment yang nak carik orang kawen tu kawen ini, kononnya nak jadikan asimilasi. cukup hari suruh hantar. tapi aku tidak mencari pon. cuma aku menghabiskan masa terperap dalam bilik menghadap laptop untuk menyiapkan microsoft word yang perlu diberikan makanan. owh. siyes keletihan. siap tangan aku ni macam dah nak longgar skru yang perlu diperketatkan lagi.

                   cukup cukup update blogger aku !

              aku seorang student yang buzy..chaw. :D

0 comments:

SEKOLAH DULU