BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Saturday, October 30, 2010

zAman SkoLa duLu-duLu

pada malam yang agak membosankan ini...
eh..da lewat malam kot... 12:09 a.m..

dengan tangan ni meroyan godek-godek gambar kat dalam folder yang aku simpan dalam laptop aku yang xbape canggih ni..aku terjumpe pulak gambar aku kat skola dulu-dulu...
huh..ingat pulak dengan member-member sekolah aku..

banyak gambar yang ilang...sdey tol..:((
ni pon gambar-gambar yang aku copy kat dowang-downg yang masukkan gambar kat fb 2...HAHA..


haha...rasa jadi gadis melayu terakhir apabila aku seorang yang memakai kain batik..HAHA


nampak sopan bukan aku bila memakai kain batik??HAHA


bangga menayangkan gigi aku yang putih tersusun rapi..:))


bila orang-orang yang jakun memegang bunga manggar..:))

HUHU..
surely i miss this moment very-very much..:((

0 comments:

SEKOLAH DULU