BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Saturday, October 9, 2010

virus bengong

kali ni aku nk cter pulak pasal virus sengalll.....sekarang ni da femes kot pasal wabak penyakit  virus...siott gler!!!!  membuat  orang ramai jadi hampir  gler!!..
opsss...walupon aku  terkena...tp  aku xdela  samapi  naik  gler....
yang  aku  bengangnye  ni.....punye  la  aku  bersusah  payah  membuat  assigtment  yang  bertubi2....
ilang mcm 2 je la.................

arghhhhhhhhhhhhhh..........
time 2 tuhan je la taw bape banyaknye aku tension...nasib aku de kawan2 yg dapat saling membantu dikala kesusahan...

back 2 topic...
nasib aku de simpan sket maklumat kat dlm laptop aku...

akhirnye...
tinggal  satu je lagi assigtment yg xsiap...

perghhh...malsnye...hehe...
nani2...xbole malas2....hehe

p/s : sekarang  lebih  berhati-hati dgn pendrive org laen....
-nape nde gak org yg bengong yg nk cipta virus erk??haha....
 konpius3....

0 comments:

SEKOLAH DULU