BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Tuesday, October 19, 2010

lumrah insan untuk menyayangi orang

aku xde mood nk menulis xtually.........
tp rase mcm nak lepas pulak kat blog ni..........
huhuhu

mcm mana ea pabila kita mula menyayangi org??
lahh...
apa yang aku merapu ni...
oke..
sebenarnya aku nak maksudkan cmne kalo aku sayang orang,,tapi orang yang aku sayang 2 da miliki orang??

bunyi macam tamak pon ada kan???
memang la banyak aku dengar,,kalau kita sayang seseorang tu kita boleh sanggup buat apapon...
cuma kadang-kadang kita kena berfikir gak kan keputusan kita itu tepat ke x...

pasti lah pernah dengar kalau tamak selalu rugi..
nape aku xboleh nak merungkai statement???
tetap dengan keputusan nak jadi tamak....

kalo sapa yang baca kenyataan aku ni...
mesti cakap aku ni jahat kan?? tamak!! xbersyukur dengan apa yang ada...

tapi xrasa pabila anda ditempat saya...........
huhuhuhuhuhuhu...

oke...
aku try nak jauh dari insan yang aku mula sayang 2...
tapi aku tetap xboleh..
walaupon perasaan bersalah itu menyelubungi diri insan yang kerdil ini...
(sejak bila aku pandai nak berjiwang ni???..haha)

aku harap aku akan bertemu jawapan yang tepat untuk hidup aku satu hari nanti...
memang setiap pengalaman dan situasi yang kita hadapi mengajar kita untuk terus kan hidup untuk yang lebih sempurna.,.....

doakan aku ye guysss................

0 comments:

SEKOLAH DULU