BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Friday, October 8, 2010

bukak gak aku....

bukak aku gak blog ni,,,ramai yg tertanye-tanye dekat aku bila ko nk update blog...haha..biasa la 2..kena la tunggu mood-mood yg sesuai utk update blog aku ni...nak story?? alaa...aku  bukan pandai sgt nk karana-karang cter ni.....menarik ke kalo nk bace blog2 ni...haha..ingat balik time awal2 aku buat blog,,perghhhh,,,xcited gler kot...

hehe...
padahal  segan kot kalo org bace blog kite...yelaaa....blog ni tempat kite nk story mcm2 kot....haha...org laen menceritakan pasal ilmu...aku pulak merapu...

huh..
ade aku kisah....

nama pon blog aku,,,sukati aku la...

eh2,,,,emosi plak aku.....haha

kalo dulu rase nk kutuk2 org bg org terase,,tulis kat sini la...
sape termakan cili dye la terase  makan  pedasnye...haha

p/s : mula kebosanan melihat blog sendiri......

0 comments:

SEKOLAH DULU