BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Saturday, October 30, 2010

aKu suKa baCa bLog diA

aku suka baca blog member aku ni..
pandai kot dye reka-reka ayat kadang boleh membuatkan hati aku geli-geli
n membuatkan bibir aku gatal meroyan untuk tersenyum...

baru la sonok nak buat orang seronok nak baca blog kita kan??kan??kan??
HAHA

jeles kot..
tapi nak aku sedar atas kekurangan diri aku yang kurang be memikirkan ayat-ayat yang bets best untuk
menjadikan satu story yang best dalam post blog aku sendiri...

xmensyukuri ke aku ni??
eh..ada kena mengena ke? ase xde kot..haha
masai aku ni...
HAHA
lahh..pe yang aku meapu merapu ni....

< pikian pikiran ngan pkataan "LAHH..">>
HAHA

kalo dia ni cerita kat blog dia..ayat dia pandai disusun walaupon tunggang terbalik..
HAHA

tapi tol la kan..
oang orang yang nak bukak ada blog ni mesti seorang yang rajin menulis menaip kan??...

dulu jeles tgok blog orang lain ada gambar-gambar yang bole gerak-gerak..
ada lagu yang mengiringi orang yang membeca membaca blog kita sendiri..

HAHA

hasil usaha aku godek-godek sana sini..
dapat gak aku wat..

itulah oang kata
usaha tangga kejayaan kan??kan??

hehehe...

member aku yang baru je belajar-belajar nak wat blog 2..
tergugat erk??
HAHA..

xpe-xpe...
aku xkdkot ilmu..nanti aku ajar korang ea...
ilmu yang kita dapat kita kongsi sama-sama..:))

dari aku baca-baca,,godek-godek blog dia..
membuatkan aku semangat nak tulis dengan merajinkan diri untuk selalu  
mengupdate blog!!

<<semangat jer lebih,,lakukakn belum tentu lagi>>
--tapi kena la tanamkan azam..lakukan x lakukan kemudian cerita--


huh..nyamuk banyak pulak yang gigit aku..
membuatkan idena idea aku nak tulis lebih panjang da terbantut..

BeLah lu........
<> 


0 comments:

SEKOLAH DULU