BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Saturday, October 30, 2010

B.o.S.A.n

teeetttttttt.........
melalui hari-hari yang suram...
detik-detik detik yang membosankan...

tik-tok-tik-tok..
jarum saan saat bergerak...

nak menaip pon aku bukan pandai sangat nak wat ayat kat blog ni..
haha..
nasib la kan...
aku xsuuh suruh sape-sape pon untun untuk baca blog aku ni...haha
da korang nak baca..bace jer lah...


sat........
aku nak tulis pe erk kali ni???
......................................................................................
.......................................................................................
......................................................................................
huh...
xda topik yang menaik menarik pon nak tulis....

huh!! ada2..

~~FaCebOOk  a.k.a muKa Buku~~

haha...mesti korang ramai kan d ada benda alah ni... alaa...yang korang banyak membazikan membazirkan
masa korang dengan menjegilkan biji mata..tik-tok-tik-tok...masa berlalu jer..
(lebih kurang aku je la ni)

makin lama makin bosan kot tgok benda alah ni...
bahgian tepi chat ramai kot member2 yang on9..tp.. xchat pon ngan aku..
pe punya member la...xtanye khabar member.

>>pe ntah masalah aku ni...da dia xnak chat ngan ko..yg ko g marah-marah 2 wtpe<<<

tapi selalu orang chat aku xlayan pon..

kalau "si dia" n 5 serangkai aku layan lahh....haha
haha..kesian kat peminat-peminat aku..
haha

>>perasan sendiri..ada ke yang nak minat kat aku ni??haha<<

aku nak cter pasal muka buku ni...
mula-mula time buat benda alah ni,,rasa seronok kot...
yelah...

DAPAT

1. jumpe kawan lama-lama
2.sembang dengan kawan jauh-jauh tanpa menggunakan kredit henpon
3.tempat nak carik pasal, gadoh-gadoh
4.nak perli2 orang
5. letak gambar-gambar
6.tunjuk gambar-gambar
7. DLL

kalau aku tulis konpem banyak punye..macam sekarang dengan benda alah ni..
HAHA

tapi hakikat bagi aku sekarang..membosankan jer...
HAHA..

tol x???
nape diwujudkan benda alah ni??

<<banyak komen pulak aku ni,,padahal hari-hari muka aku yg dok On9 benda alah ni>>

huh..
ada aku kiSah ker??? 


  p/s : dengen dengan otak yang masai xtaw banyak tersalah taip..haha

tik-tok-tik-tok........xde idea..habis sudah...:)) 

 

0 comments:

SEKOLAH DULU