BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Monday, March 21, 2011

Tak semuanya

setelah sekian lama berhabuk blog ni. muncul la sikit ruang masa aku nak menvacum blog yang dah berusang nih.kali ini aku tak tahu apa yang aku story ini berkait daam kehidupan aku ataupun tidak ataupun di dalam kehidupan semua manusia di alam yang indah ini.

tak semuanya yang kita rancang akan berlaku. dan tidak seperti itu juga apa yang luar jangkaan kita tidak akan berlaku. kehidupan manusia yang bermacam keletah dan kerenah. kadang-kadang jalan hidup sebagai seorang manusia yang bersikap tamak. ingin semuanya. inginkan kepuasaan dirinya semata-mata. kadang-kadang apa yang kita tidak mahu akan berjalan sendiri di dalam diri tanpa dengan kesedaran kita sendiri. hanya kita yang menentukan mahu menutup atau memberi laluan untuk menguasainya. jalan kehidupan yang kita lalui seperti permainan video yang semakin maju di alam teknologi yang serba canggih nih.
kadang-kadang kita tak terniat untuk mempermainkan perasaan orang, walaupun orang di sebelah kita mengatakan perubahan dalam diri kita. kita hanya nyatakan kita yang betul dan tidak mahu mengakui apa perubahan dalam diri kita sendiri.
manusia.
memang tidak bebas dari ingin mencapai keseronokan semata-mata. :)

0 comments:

SEKOLAH DULU