BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Thursday, March 24, 2011

PERJALANAN

okay. pertama sekali aku nak ucapkan tahniah kepada adik aku kerana memperolehi keputusan yang boleh dikatakan excellent la jugak. kalah dari aku. dapat 7A1B1C.. kalau aku mungkin mustahil sebab aku ni seorang yang boleh dikatakan malas la jugak. buatlah keputusan yang bijak untuk meneruskan lagi pengajian. aku sebagai kakak support kau. walaupun kau target straight A. tapi tak dapat. kira okay lah tu. aku ucapkan sebanyak-banyak tahniah kepada engkau. :)

seterusnya, aku nak cerita pasal aku punya short semestar. TIADA. kerana kalau nak meneruskan juga kenalah bayar balik duit-duit yang dah tertunggak tuh. tak banyak pun. sebanyak RM5745.00. lebih kurang lah. mana lah aku nak carik duit sebanyak itu kan? okay. sambung balik bulan 7. so banyak lagi masa yang boleh dilakukan dekat rumah ni. tadi aku memang berangan lah nak cari keje. dapatlah satu tempat tu kat kedai lampu. aku try lah untuk kerja dekat situ. kira okaylah ada member tu kira peramah juga lah. bolh dijadikan member...esok aku memulakan perjalanan hari yang baru.. :)

0 comments:

SEKOLAH DULU