BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Tuesday, March 8, 2011

Facebook dengan jalanan Examination :)

aktiviti utama bagi golongan-golongan yang kebosanan. apa punya virus la yang disembur dekat rakyat jelata sampai semua orang wajib membuka facebook even nak buat kerja apa pun. Al-maklum lah nak kata dunia yang semakin ke arah pembangunan yang makin mencabar.aku taktahu pun nak update apa. disebabkan blog aku ni da lama berusang. tu yang aku gatal nak update. kepala otak ni bukan reti nak susun atur ayat nak update blog. tengok-tengok blog orang semua ada cerita yang diorang nak story. ada jiwang karat. dan macam macam lagi.
kalau aku nak story bab jiwang jiwang karat. HAHA. kompem naik bulu roma aku. da tak reti da nak story jiwang jiwang ni.
almaklum lah. sekarang aku bukan minah jiwang. yeke ? ='= ( padahal ye. :) )


ni nak story sepanjang perjalanan aku examination.
nak kata aku boleh jawab kesemuanya. boleh la. takkan gitu-gitu. yang bab Pengajian Malaysia tu aku lemah sikit. banyak tentang sejarah. kompem la aku tak minat. Fakta tu weyh ! penat kot nak baca simpan dalam peti inbox kepala aku ni. da penuh kowt. HAHA. terpaksa aku rewind balik sejarah yang aku belajar time PMR and SPM tu. habis semua buku rujukan SPM and PMR aku angkut bawak hostel, disebabkan aku ni kedekut nak keluarkan duit untuk membeli buku Pengajian Malaysia yang baru berharga RM 23.00. kedekut betul aku kan ?eh. ke buku tu yang harga mahal sangat kot. HAHA
nak story pasal carrymark aku pulak. perghh. tak memberangsangkan sangat kot Pengajian Malaysia ni. cuak gak aku kalau kena repeat. sumpah aku taknak repeat. HUHU. kenapalah mesti ada bab-bab sejarah ni. mencacatkan !

Examination KEDUA yang aku jalani Pengajian Islam. Dua-dua sebjek MPW. ( wajib U )
yang ni pon bole tahan gak la. even aku ambik kos tu kan. malam nak Exam tu, macam-macam tol la menjadi. tension nak jadi gila da aku.baca satu apa pun tak masuk. last-last aku bertawakal je. pasal carrymark untuk subjek ni. Alhamdulilah. Oke la.. :).. bergantung dekat exam je .:D

mudah-mudahan dapat result yang cemerlang. amin .:)

0 comments:

SEKOLAH DULU