BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Saturday, March 5, 2011

Bila FINAL EXAM semakin menghampiri.

owh. pagi yang amat membosankan. pagi pagi dah menghadap komputer. bila exam dah nak mula dekat dekat ni. macam-macam lah benda nak berlaku. macam-macam la perasaan nak menghantui minda ni walaupun pun kadang-kadang rasa tak patut. tapi bila da nak menghantui jugak pemikiran ni macam-macam lah berlakunya.

OH MY FINAL EXAM.
kenapa aku masih lagi ambil lengah padahal esok dah tiba dah masanya untuk berperang. walaupun apa la sangat kan. agak-agak kali ini aku boleh dapatkan anugerah dekan tak ? Isnin ni saja dah bertempur subjek fakta. yang memerlukan ingatan yang kuat. ='=. dah macam sejarah dah. boleh tak saya bawak nota saya masuk dalam medan bertempur gak? ( goda ketua peperiksaan lah- memang takkan dapat lah .HAHA

ni lagi satu kerenah pelajar-pelajar ( saya la tu ) exam nak dekat pon. buku tak bukak-bukak pon. still membuka "mukabuku" saja. penangan yang kuat kan "mukabuku". best student sangat kot aku ni ambik kisah tak kisah. bila da kuar semua terkebil-kebil. ='=
ha, lagu saatu tabiat aku ni. suka betul la nak "melalur". nk tido je
sedar-sedar lah Nanie Rafi. Final Exam esok lah !

TAMAT ='=


* beb ! i'm , seriously sorry ! :'( . Faktor-faktor "BFF" kita nak renggang kan skrg nih ? ='=

0 comments:

SEKOLAH DULU