BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Wednesday, February 9, 2011

OH MY GOD

OH MY GOD. please hear my prayer.


sini aku tahu bukan lah tempat aku nak mengambil simpati terhadap orang lain. air mata yang aku mengalirkan bukan untuk menjadi senjata dalam hidup aku. dan aku bukan lah nak mengambil simpati terhadap sesiapa pun. sekurangnya dengan merembeskan air mata. aku hanya untuk mendapatkan kepuasan perasaan aku sendiri. i'm not a perfect person. luahan apa pun bukan niat untuk berfikiran aku hendak memburukkan orang lain dan terlintas dalam hidup aku untuk menceritakan. mungkin sikap perempuan yang kuat nangis, sensitif la katakan. setabah mana seorang insan itupun akan tewas kadangkala dengan perasaannya sendiri. aku jalani kehidupan aku seperti biasa. kalau lah kehadiran aku menyusahkan perasaan orang lain aku hanya mampu senyum walaupun dalam keterpaksaan. perasaan hanya mengatur detik-detik kehidupan dalam diri kita. impian hanya mampu dilukis, untuk mendirikan hanya bergantung kepada diri kita. walaupun kadang-kadang kita hanya mampu menipu untuk cuba tidak mengambil simpati orang lain.

oh MY GOD.
aku tahu aku seorang yang tabah. semacam mana aku sayang, semacam mana aku menunggu dulu, semacam mana aku mencapai apa yang aku inginkan sehingga aku dapat nak melakar balik kenangan yang dulu. aku tahu ini bukanlah tanda noktah atas hubungan kami. aku hanya mampu berdoa. please hear my prayer. aku betul-betul rindukan dia. i wait you dear. aku tahu aku seorang yang bodoh. sebab aku tahu kau insan yang baik dalam hidup aku. aku tahu kau pun tak suka dengan keputusan yang kau buat. tapi kau terpaksa kan ? kau terpaksa nak buat aku sakit hati dengan diri kau. tapi dari dulu sampai sekarang aku tak tahu kenapa aku tak boleh nak rasakan sakit hati yang kau nak buat itu kat dalam diri aku. jangan hilangkan diri aku walaupun sedikit dalam hidup kau. kau insan yang aku sayang. aku nak kau tahu itu.

0 comments:

SEKOLAH DULU