BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Monday, February 14, 2011

BER'SKYPE :)

petang tadi aku main skype. itu pertama kali aku skype. walaupun sebelum ini orang da kecoh-kecoh pasal skype. sebelum ini just aku tahu pasal yahoo messenger je. agak kekuno-an kan ? tidak apalah kerana aku sendiri tak kisah. so, bila ada masa terluang lah aku mengisi masa dengan mencari benda-benda yang aku da ketinggalan tu. aku ber'skype dengan Mr. Ahmad Haikal. penat dah aku gelak. keletihan aku jadinya. tak pandai nak coret panjang-panjang. ni aku masukkan gambar dia yang kacak-kacak cumil tu. hehe. :) . jangan marah sayang ! : )

what u think with your face ?

tarik lah pp awak tu panjang2 :D

geram lah !

haha :)

luv u !

ntah nape buat muka macam tu

heeeeeee :)

:D

:>

tok bilal :)

haha ! ceyes kelakar !

cumillllll . geram ! hehe :)

aww aww . HAHA :)


0 comments:

SEKOLAH DULU