BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

memories

Thursday, August 5, 2010

yeke xkisah

dulu bile bersahabat mcm da adik beradik..

erm...xtau  nk  intro kan  cter ni mcm ane...mlm td,,kitowg rase mcm kitowg yg terhegeh-hegeh ot..dowg kate nk discuss pe lg..ok kan semuanya...ermm..aku xsuke nk cter2 pasal org ni..tp aq xtahan kot..rase  sakit hati sgt..erm...mybe dowg xrase papepon..

mlm td jumpe kononnye nk discuss tp masing2 mcm nk xnk je...ok..aku tau,,kami bertiga da x diperlukan lg,,,
kami bertiga kalo xpikirkan syg kat kowg n disebabkan persahabatan ini,,kami pon xnk ambik kisah mcm yg kowg buat ni....ingatkan bole settle,,tp.....erm...same je kot...

ini xde kene mengena nk jeles ke ape ke....aku mintak maaf la kalo nk terumpat ke kat sini coz nk lepas dpn2 rase nk jage lagi kot hati kowg,,,,aq paling tkot nk sakitkan hati member2 aq sendiri,,tp kalo da lame memendam xmustahil aq jadi pendendam plak nant...

ok..kakak sorg ni,,,kami xkisah pon nk rapat ngan kowg,,,bahkan aq sendiri yg ajak duk same2 sembang..mlm hari 2,,lepas kami da cter ape sebenarnye...de mintak maaf kat kami..kami  bukan pe..bukan geram atau apepon la...walaupon kami ni bawah akak,,hak untuk menghormati sesama sendiri ade kan..maaf la kalo de yg terbaca ape yg aq tulis kat blog ni..

kowg  begitu happy kan,,mungkin kowg tgok kami pon mcm happy,,,tp hakikatnya,,maaf la,,mungkin kami banyak mengumpat belakang,,xtaw la pe kowg cterkan pulak mcm kami...

kami terasa dengan anda semua,,
ok..kowg kate mcm biase???cuba tgok situasi sekarang..ye ker???

kami rase ni semua ade salah masing-masing..tp kami rase kami sahaja yang katekan sorry,,,
kami  hanya  menunggu  perkataan 2 dari mulu kowg...tp,,akhirnya..sampai sekarang.....

bukan nk suruh akak terase ke ape..akak xrase nk bincang elok2 dengan kami......tp terpulang la...

rakan-rakan yang aku kenal dari awal masuk lg,,kite da rapat..kowg xrase sdey kan...ermmm...pikirkanlah persahabatan kita ni..

aku juz selalu ingat balik,,bila nk g ane2 pon kite same2..bantu antara satu sama lain..rase kalo xde sorg mcm janggal sangat kan..tp  skrg ni bile da de yang baru,, korg xkisah kan....bukan sebab jeles..tp  sebab  keakraban persahabatan kita..RENUNGKANLAH....

0 comments:

SEKOLAH DULU